Compartimentul Administrativ

Serviciul administrare, promovare și valorificare a produselor și serviciilor cultural – artistice este format din compartimentele:

  • Administrativ
  • Promovare și valorificare
  • Scenotehnică

Compartimentul Administrativ

  • redactează, înregistrează şi expediază corespondenţa, întocmeşte mapa managerului şi repartizează documentele în interiorul Centrului;
  • planifică şi coordonează activităţile administrative, curăţenie, protocol, corespondenţă;
  • realizează zilnic revista presei şi întocmeşte dosarul cu evenimentele culturale apărute în presă;
  • verifică şi ia măsuri de completare a condicii de prezenţă şi completează fişa de pontaj a angajaţilor Centrului;
  • urmăreşte şi execută activitatea de exploatare şi reparare a mijloacelor de transport şi urmăreşte încadrarea în consumurile de combustibil normat al autoturismelor şi se ocupă de actele necesare parcului auto;
  • verifică instalaţiile din spaţiile Centrului, notează defectele şi întocmeşte referate de necesitate a materialelor pentru reparaţii;
  • organizează şi răspunde de întreţinerea şi curăţenia locurilor de muncă, a echipamentelor de birou, a spaţiului de desfăşurare a activităţii Centrului;
  • participă la derularea procedurilor de implementare în bune condiţii a proiectelor şi programelor Centrului;
  • participă la buna desfăşurare a tuturor etapelor de implementare a programelor şi proiectelor,
  • îndeplineşte orice altă sarcină venită în scris sau verbal de la manager în concordanţă cu prevederile legale.