Serviciul administrare, promovare și valorificare a produselor și serviciilor cultural – artistice este format din compartimentele:
- Administrativ
- Promovare și valorificare
- Scenotehnică
Compartimentul Promovare și valorificare
- participă la derularea procedurilor de implementare în bune condiţii a proiectelor şi programelor Centrului,
- participă la buna desfăşurare a tuturor etapelor de implementare a programelor şi proiectelor,
- se informează în permanenţă cu privire la accesarea fondurilor nerambursabile pentru domeniul cultural şi întocmeşte documentaţia necesară accesării acestor fonduri,
- colaborează cu partenerii din ţară şi de peste hotare în vederea elaborării şi promovării de proiecte culturale în cadrul cărora Centrul este beneficiar sau partener,
- iniţiază proiecte de promovare, conservare şi valorificare a Patrimoniului Cultural Naţional material şi imaterial,
- îşi îmbunătăţeşte permanent pregătirea profesională şi nivelul de cunoştinţe de specialitate şi participă la cursuri de instruire, seminarii, perfecţionări,
- organizează activităţi de promovare a serviciilor Centrului în vederea atragerii de venituri proprii,
- realizarea materialelor publicitare necesare serviciilor şi compartimentelor din cadrul Centrului,
- propune spre editare lucrări de specialitate, în format tipărit sau digital, cu scopul de a populariza cultura Judeţului Alba pe plan local, naţional şi internaţional,
- propune spre editare CD-uri şi DVD-uri cu produsele şi serviciile cultural-artistice ale instituţiei, în vederea atragerii de venituri proprii, promovarea şi valorificarea Patrimoniului Cultural Naţional,
- întocmeşte programe de sală, comunicări, referate şi studii de specialitate în vederea valorificării lor pe plan naţional şi internaţional,
- realizează arhiva instituţiei structurată pe domeniile foto, video, arhiva tipărită şi arhiva digitală,
- redactează materiale de presă sau materiale informative pentru relaţia cu presa,
- colaborează cu instituţii de profil din ţară şi de peste hotare,
- aplică mijloace de cercetare sondaje, chestionare privind activitatea instituţiei,
- asigură schimburile interinstituţionale în ceea ce priveşte publicaţiile de specialitate,
- organizează activitatea curentă a Casei de Discuri ,,Augustin Bena”, a Editurii ,,Augustin Bena”, a Bibliotecii online ,,Augustin Bena”, precum şi a Mediatecii ,,Augustin Bena”,
- organizează activitatea curentă a Centrului de excelență în fotografie ,,Samoilă Mârza”;
- Realizează grafica materialelor de promovare necesare serviciilor şi compartimentelor din cadrul Centrului;
- Asigură buna vizibilitate și promovare a serviciilor și produselor instituției în mediul online (site-uri web, rețele de socializare, aplicații android și IOS);
- Realizează şi stochează informaţii pe hârtie, prin înregistrări foto, audio sau video sau pe orice alt tip de suport pentru arhivare şi promovare;
- Îndeplineşte orice altă sarcină venită în scris sau verbal de la manager în concordanţă cu prevederile legale.